četvrtak, 15. studenoga 2012.

Papirnati putnik


Zagledana u moju pjesmu
zagledan u tvoje oči
rinčice zvone
naš krug je nedodirljiv
šaljem ti poljubac
on raste tvojim osmijehom
onda zašutimo
dok rijeke žubore
u grlu
htio bih ti
htjela bi mi
otvoriš oči i slobodna si
zatvorim oči i s tobom sam
zjenica na papiru
hrani se bojicama
prepričavamo snove
upijam pramen tvoje kose
postat će gnijezdo
nemirnoj duši
pališ cigaretu
dijelimo dim
otvaram oči i slobodan sam
zatvaraš oči i sa mnom si
kasno je                 
ti si budna
a ja već sanjam
ljudi se raspituju
žamore i žele biti opijeni
mi pijemo iz iste čaše
ujutro, kad meni padne noć
tvoj bosonogi korak
odvest će te do barke
koja ne poznaje mora
koja razumije ljubav
koja plovi
usidrena u pijesku
moj krug želi putovanja
papirnati putnik
u galeriji
nepoznatih likova...

Zagreb,          15.11.2012.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.