subota, 17. studenoga 2012.

Moja zrnca


Postoji li program
s kojim bih mogao
otvoriti ekran
i doći do tebe?

čekat ću zauvijek,
poput stupa soli
u pustinji...

negdje ćemo biti
zrnce pijeska
na pragu
vječnosti...

samuju zvijezde
ogrnute maglom
i zima u
ugasloj svijeći
nagoviješta  
bol...

što me više
pritišću razdaljine
to sam sigurniji;
kao stupu soli
priđi mi
otopi me
neka me ljube
pustinjski vjetrovi
prekrije pijesak
na slanoj dini
utisni tragove
ne ću patiti
sreća su
slana zrnca
na tvojim stopalima...

možeš li prebrojati
sva zrnca ovog svijeta?
ne, kao ni zvijezde
moja zrnca soli
broji svojim
osmijesima...

Zagreb,          17.11.2012.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.