srijeda, 7. studenoga 2012.

Nagost


Raspelo u suncu
danas Gospodinu neće
biti hladno
tek ponetko zastane i
zagleda se u njegovu
nagost
na ulicama plakati
s jedva punoljetnim djevojkama
konzumeristička raspela
pred kojima se svi klanjaju
dvostruka mjerila o
moralnosti
ja sam umotan do vrata
moje tijelo ne odgovara
zapadnim standardima
nekoć je bilo važno
imati srce
danas mediji trguju
organima
tamo gdje si ti
čovjek je još uvijek
iznad tijela
''U Boga mi vjerujemo''
prisežu novčanice rata
vjera ima zelenu boju
vjera je proljeće
na bankomatu
do vrata sam umotan
nevidljiv
Gospodin se žrtvovao
za hamburgere, pizze,
silikone, vagu, komplekse
tamo gdje si ti
Zapad briše granice Istoka
osvoji brdo i krikni mi ime
zaustavi zelene oblake
nad modrim poljima
želim biti čovjek
tek jedno srce
koje čuvaš od
nevažnih tijela što
gospodare umovima...

Zagreb,                  7.11.2012.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.