subota, 11. srpnja 2009.

Zabranjene note

Pokušaj hladnoće

ne razrješuje

zavrzlame sve teže

krstarim prečesto

zabranjenim notama

piše da si slobodna

a danas nitko nije

slobodna od čega

od ljubavi ili nametnika

sreće ili nezgrapnika

bolesno se vežem

za tvoju prazninu

i znam da ničime ne mogu

pobijediti tvoju prošlost

a što iza mene stoji

lupnuta vrata iskoraka

kurtoazna čajanka

u kojoj mrvimo kekse

slatke laskave komplimente

sve teže mi je gutati

razmočenu sadašnjost

ustrajno, predano

zbog tebe sam

izliveno nalivpero

mrljam naše poznanstvo

modrim točkama iskoraka

umrljaj se, sada, bez ravnodušnosti

okrijepi snagu stihovima

kratke uzastopne pjesme

nanovo utiskuju te

mada se osjećam samim

pred spavanje siđeš

ozračenim satelitom

upravo na vrijeme

da me smiriš

a sutradan

tješit ćeš me

ni ne znajući

svojom slobodom

i zabranjene note…

Rab, 11.7.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.