četvrtak, 30. srpnja 2009.

Ljeskanje


Usporen i mlak

transferiran na peron

gdje čekaju moje odustajanje

na prvi vlak što naiđe

a volja, volja me nije

ne može me bacati

mjehur sapunice

u gnijezdo rakovica

moja blagost veze tvoje prste

provlači kroz šaš iščekivanja

što nam dolazi

namreškani obzor bez svitanja

a plaha noć donosi

zamršene usne

s kojih kaplje uzavrela krv

i gušenje neprestano

svojom razbuđenom maštom

tko je hrabriji

da prvi poleti ususret

a nijanse plave boje

svjetlucaju u očima

ljeska se žudnja

transferiraj emocije

znam kamo ideš

a ne daš mi da pratim

šume i jezera

u koje bacaš

srebrne riječi sa srca

hoće li nam ostati

dovoljno čistoće

za prvi

zagrljaj…

Rab, 30. 7. 2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.