četvrtak, 2. srpnja 2009.

Čita nas glumac


Jednom će i nas

u nekoj sterilnoj kavani

recitirati dubokim glasom

neki neobrijani glumac

uz točeno pivo

i tihu pratnju gitare

s promišljenom facom

i pokojim kašljem

u pozadini

meni će biti nebitno

je li umijeće zadovoljilo slušača

gospođa u tamnom kaputu

s čudnovatim šeširom

opijeno će gledati

u njegovu izraženu

Adamovu jabučicu

maštajući o snažnoj ruci

iz njene mladosti

oprosti, meni neće biti važno

pogledavat ću prema tebi

eterična pogleda

onog kojim prolazim svjetove

hoćeš li znati svaku riječ

neostavljene zareze

poneku misao koja ti je

nekoć značila osmjeh

taj glumac, kako me skida

šerbeđijski me intonira

kao da zna da mi treba

gutljaj makedonskog vina

crnog i slatkastog

i pauza na kraju stiha

duga poput tvoje kose

polumrak poezije

čita nas glumac

pljesak nerazumijevanja

glumac u dubokom naklonu

zasukanih rukava

ježe se dlake

iskače žila

trzam se iz polusna

pogledavam

gdje si…

Rab, 2.7.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.