subota, 25. srpnja 2009.

Čekam te


Neispavan u malo

razvodnjenih sati

snažno te ljubim

i posežem u ništa

rekao sam sve

i još dodao koju

da prevagne

kad vagneš

kilometre i dane

neispavan a trijezan

točno znam što me ide

ide me ljeto, i jesen duga

ide me podne

zaokupljeno tobom

progutan stih

da se ne prepoznaš

u njemu

a kao da skrivam što mi značiš

ma već znaju što se zbiva

neviđeno oko iskri mi u duši

ja ne mogu nazad

ne mogu, pun sam tebe

samo čekam da mi večer

istinu oglasi

predaleko sam

i ovaj put

pogledao u sebe

predaleko sam

mislio da smijem

a vjeđe su teške

neispavan još čekam

da odnekud dođeš

mi u san…

Rab, 25.7.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.