petak, 24. srpnja 2009.

Više no ja tebe



Možeš li me ljubit
više no ja tebe
ili je nešto
što nas bolno koči
proslijedilo je vrijeme
sasušeno lišće
u knjizi
bez naslova
ukoričeno samoćom
jesam li gramziv
uzeo bih srce
i tvoju dušu
tražio da me voliš
a život ima red
rasipaju se perle
tjedna što ostaje
za nama
moj petak
samo moj za sada
podijelit će garofule
u subotnje jutro
i opet bit ću svoj
zaljubljen k'o dijete
možeš li me ljubit
više no ja tebe
ostavit ću ti srce
na krevetu u tami
pa kad ne znaš što bi
kraj sebe ga čuvaj
i nije važno
tko ljubi od nas više
važna je ljubav
važno je da se ljubi
pa makar i tajno
između dva retka
dva goluba
stisnuta da ne
kisnu…

Rab, 23.7.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.