petak, 24. srpnja 2009.

Rekao bih ti

Ima me

kao posljednja pjesma

prije nego

zašuti eter

ima me

u prešućenom odgovoru

u gorčini dana

i nesnosnoj vrućini

ima me

kad si nedostupna svijetu

kad se vrtiš

na nekoj ispucanoj ploči

dok snažan glas

izvire iz nas

neku nepoznatu tugu

ima me

a koliko puta nisam htio

odustajao pa opet

postojao zbog sebe

sad bih da si moja

da mogu svakodnevno reći

ljubavi, više nećeš biti

tužna

i rekao bih ti: Volim te –

pokazao na život

jednog muškarca ispod zvona

znaš i sama

po tko zna koji put

riječ ''volim'' najteža je riječ

koju čovjek nosi u sebi

a najlakše ju izgubi

kad ju izgovori...

i onda ispočetka

traži

izgubljene stvari…

Rab, 24.7.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.