utorak, 21. srpnja 2009.

Badem

Probudih se sretan

moja krila prah su

na tvome vratu

ne otvaraj prozore

iako vrućina klizi

niz tvoja leđa

tvoja sol

na vlažnim usnama

i tanka crta mlijeka

nevidljiva oku

sad si još ukusnija

protegni se

ukočeni smo u

zagrljaju

ili, samo duboko

diši, podiže me

tvoj val na rubu

bretelice

ljetna si još uvijek

i mirišeš na bademe

moja krila

razmrvljena među

grudima

ostajem dok me

struje ne ponesu

dok vjetar tvoga

kretanja ne otme

te od mene

možeš li izdržati

da me ne vidiš

a osjetiš

balzam s ruku

lijepi me

na tvoju podlakticu

htio bih da te vratim

u vrijeme

kad sam Grad

nosio u jednoj ruci…

Rab, 21.7.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.