ponedjeljak, 27. srpnja 2009.

Valcer

Komet u mojoj orbiti

nisam Jupiter

ne sagorijevam njegovu silinu

podignut će se oluja

razvikat će se mjeseci

u kilo-tone

i bit ću prskalica

u ruci tvojoj

dizanje prašine

ne želim znati

ono što već znam

zadrži me u putanji

žlica me muti

ona kojom svemir

hrani crne rupe

jesam li bolestan

kad vidim bijele poljane

na kojoj vranac pjeni

zaplijeni mi nemir

svojom smirenom rijekom

bez alasa i mreže

bez dovratka i kravate

na ručniku bez plaže

na valu bez mora

moj komet ususret

rasprsnut će me neviđeno

pa ako izgorim u

tvojoj ruci

bit će to strast

svemirskog valcera…

Rab, 27.7.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.