četvrtak, 23. srpnja 2009.

Moje misli ti si

Tvoje usne,

tvoje oči,

tvoje ruke –

moje misli.

Zagreb okupan u suncu,

ti s hladnom kriškom voća,

a meni more ispod ceste,

priča o dvoje što se vole,

u hladu crne smrče,

nagi i svoji.

Tvoje usne,

i park kraj škole,

zelen jablan iznad tebe,

višnja u tvom vrtu,

par grmova uz prozor,

tvoje oči,

oleandar cvjeta,

par osa pod tušem,

i pas što dahće,

ti si tako blizu,

kraj podmetnutog stola,

naslonjena i gledaš

more na asfaltu,

tvoje ruke –

moje misli,

i obrazi u njima,

hladiš se voćem,

i sve si mi slađa,

Zagreb opet gori,

a Rab pleše u toplini,

moje misli ti si,

moj put dok

izgaram od slika…

Rab, 22.7.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.