petak, 17. srpnja 2009.

Nitko

Rekao bih puno više

da sam znao tko sam bio

rekao bih sve što ide

kao vino bih te pio

a mogla si da si htjela

slomit me u jednoj riječi

tako snažno, tako kratko

mogla si mi samo reći:

Ti si nitko što me traži

svakodnevno bi me htio

budi hrabar i dokaži

da k'o vino bi me pio.

Potrošit će se lijepe riječi

sa usana neće teći

sve još jedna laž će biti

i srušit će se svijet u nama

bit ću opet zazidana

od neistina ću se kriti…

Rekla bih ti puno više

otpočetka da sam znala

rekla bih ti nisam vino

da bih ti se piti dala

a volio si puno više

besane su tvoje riječi

još si jedan što me traži

mogla sam ti samo reći:

Potrošit će se lijepe riječi

sa usana neće teći

sve još jedna laž će biti

i srušit će se svijet u nama

bit ću opet zazidana

od neistina ću se kriti…

Rab, 17.7.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.