petak, 19. lipnja 2009.

To si ti


Probudi me jugo

zalupe se vrata

kazaljke poklope

to si ti

pomislim na more

na večer i suton

svjetla lungomara

to si ti

zaustavljen auto

puštena balada

odsjaj sunca

pijesak u ruci

kotrljanje lista

pas u šetnji

i višnja na usni

to si ti…

To si ti,

kakvu želim znati

postojiš u meni

u nama igraju se sati

i lijepo je

kad nedostaješ, a znam

bit ću opet jutrom dočekan

kao da je prvi put…

Okupan rosom

otvorena vrata

ispružene noge

to si ti

miriše na kavu

razmišljam o tebi

spuštena roleta

to si ti

i da ne pričamo ništa

opet sve bi dobro znali

ti si riječ u meni

kad nedostaje tvoj glas

pokošena trava

i raskrižje u sjeni

ti si dio mene

ja govorim za nas

to si ti…

Rab, 19.6.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.