ponedjeljak, 15. lipnja 2009.

Sjaj i tama

Sunce, na leđima dupina

iz mora zarobljeno gleda

moje ruke tirkizna dubina

jedan oblak i već se lako preda.

Sunce, govori ti more

ti mu bježiš, a zagrlit te želi

jednu ljubav razdvaja tišina

sjaj i tamu cijeli svemir dijeli.

Moje ruke svijetlit će u Suncu

moje tijelo more će mi dati

kap u moru nestaje s valom

nitko više neće za me znati.

Sjaj i tama jedno drugom bježe

a toliko sresti bi se htjeli

jednu ljubav što ih čudom veže

otpočetka cijeli svemir dijeli…

Sunce, govori ti more

ti mu bježiš, ono tebe kuša

moje ruke tirkizna dubina

svojim valom more sad nas sluša.

Sunce, na leđima dupina

kap u moru nitko neće znati

moje ruke tirkizna dubina

koju tama uvijek vjerno prati…

Rab, 15.6.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.