četvrtak, 18. lipnja 2009.

Jedan više


Svakim jutrom kad se javiš,

uvijek jedan dajem više,

nemirne su moje riječi,

kao pjesma što se piše,

da ih imaš milijune,

jednog više ja bih dao,

samo da si zbog tog sretna,

ljubit nikad ne bih stao.

Uvijek jedan dajem više,

poljupcima mašte svoje,

na milijun tvojih dušo,

s jednim više se izbroje,

uvijek kad se meni javiš,

riječi tvoje snagom struje,

kao pjesma što se piše,

moja duša tvoju snuje…

Svakim jutrom noć se tvoja,

pretapa u dane moje,

tebi dajem jedan više,

poljubac iz mašte svoje.

Da ih imaš milijune,

jedan uvijek dajem više,

samo da si meni sretna,

kao pjesma što se piše…

Rab, 18.6.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.