srijeda, 24. lipnja 2009.

S.B.U.T.


Ne stišći se u šaci

jer nema mjesta za dvoje

na zapešću stijena

sjaji tvojim pogledom

i kuca ti ruka

na mojoj sljepoočici

kao pragovi pod vlakom

pusti me da se gušim

tvojom prostranom dušom

i ako uzmaknem

to je zato jer nisam navikao

znam da si strpljiva

ne stišći se u šaci

trebam čistoću tvoga glasa

promočit će me jugo

zamršene misli

a život je tako jednostavan

kruh, putar, mlijeko

sve ostalo su finese

širenje izbora

drugi uzimaju za pravo

da te okreću

poput novčića među prstima

ne stišći se u šaci

pod palcem očinskim

odavno vidaš ruku oko svoga vrata

ti znaš što želiš

izuzimana od slatkorječivih

ne usuđuješ se odabrati

a vodiš slijepe do križa

dobrostivo me tješiš

iznalaziš put utjehe

vraćaš me u dan

neodoljivo snatrim

astralnu toplinu

sljepoočica kuca

izdigni se iz šake…

Rab, 24.6.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.