nedjelja, 7. lipnja 2009.

...i mi

Kiša…

i mi

na dlanu pitospora

stisnuti u glasu grmljavine

trebam tvoju snagu

onu kojom pleteš vjetar

u košare krošanja

voliš kisnuti

kap čiste ljubavi

na vrhu brade

isprepleteni grijemo srca

kao da će sutra nestati

kamenje što se kotrlja

i nesnosna bol nedostajanja

povuci se na vrh lista

ovo je vodeni tobogan

ako nas ponese kiša

svako će na svojoj strani

doskočiti nepoznato

kiša na tvojim trepavicama

kao dijamantna kruna pogleda

zašto i ja ne mogu gledati

toplo poput tebe

vidi, negdje pod nama

djetelina poput koplja

stremi u kišu

u korijenu drhti suša

naš dlan nas drži

kiša …i mi

u glasu grmljavine

nedjeljno predvečerje

dlanovi se lijepe

držimo se obostrano

da nas sumrak ne zbaci

već sutra bez kapi

na vrhu tvoje brade

možda mladi Mjesec

utisne zlatan trag

mi na dlanu pitospora

nesigurni i plahi

ne dišući

kaplje ljubav

kiša i mi…

Rab, 7.6.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.