nedjelja, 21. lipnja 2009.

Nitko nije

Upoznaj me -

reče mi dolina -

a ja sam premalen

da bih vidio tvoj kraj

obris tvoga bedra

nestaje u šumi

i da sam ptica

pjevao bih samotno

uz potok

upoznaj me –

reče mi šuma -

a ja sam premalen

i ne vidim od drva

negdje u njoj

svjetlost iskri iz dubine

da sam pčela

letio bih ususret

upoznaj me –

reče svjetlost -

a ja sam premalen

da bih gledao u tebe

no svjetlost zasja još jače

što me duže gledaš – reče

to ćeš biti veći

i rasvijetli mi dušu

to zrno kraj srca

rasprši se poput sunca

i bio sam velik

vidjeh dolinu

i šumu

i pretočih se u svjetlost

sad skupa dozivamo

ptice kraj potoka

i pčele zlatouste

jer

nitko nije malen

ni premalen

za velika djela…

Rab, 21.6.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.