petak, 12. lipnja 2009.

Sve tvoje meni važno


Pokrenut ćemo jednom

kad otkriješ u sebi

presavijeno pismo

odloženo za sutra

neki bolji dan

neko bolje vrijeme

čekaš da me vidiš

odlutaš za slikom

pokrenut ćemo nešto

neopisivo i snažno

iz zrna što se budi

na raspuknutoj zemlji

koliko želiš, reci

sve tvoje meni važno

dva lista smo što teku

u zalutaloj rijeci…

Putuješ za mene

urastam u cestu

dio sam pruge

što drži me na mjestu

a ti što si dalje

to osjećam još više

zaluđenost neku

što u meni diše…

Povezi me u karti

za sva otkrića nova

moj te pogled prati

ispod istog krova

pokrenut ćemo jednom

vijugat će pruge

sve naše ceste

izbrisat će tuge…

Samo me povedi

u pismu koje imaš

naslovljeno na rijeku

s dva lista koja teku…

Rab, 12.6.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.