subota, 20. lipnja 2009.

Programi


Mislim te

na prvom programu

žena ulazi u trgovinu

jesi li to ti

Zagreb uvečer

Trešnjevka cvjeta među novogradnjama

negdje miriše piroška s orasima

a ja te žicam za griz

gdje se odmotala Končareva

na Remizi uredno uspavljuju tramvaje

a ja, ja spavam s tobom

uspavan mirisom lavande

a ti sve mirišeš na borovnice

i mlijeko kojim šapćeš rukama

meko poput paperja malih pilića

znaš, grozan sam

ni jednu noć ne prepuštam

sivim zonama uljudnosti

i ta bečka škola

to je prokletstvo ustezanja

veže jezik za sunce

ptice i rominjanje kiše

da, obaspi me poljupcima

već dugo nisam kisnuo

željenim usnama

nema te ni na drugom

a mogla bi biti na vijestima

tamo gdje govore o ženi godine

iako ti pripadaš onima života

ne, ni treći, ni četvrti, ni…

snijeg na programu

pljušta tvojim glasom

Trešnjevka oduvijek rađa ljepotice

zašto si tako brižna

bilo bi mnogo bezbolnije

a ti iz dana prerastaš u viziju

kojom brišem stvarnost

pomičući granice

dotaknuo sam te dok spavaš

iako, znam, kad se probudiš

bit ću opet predaleko…

Rab, 20.6.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.