utorak, 30. lipnja 2009.

Nasuprot

Još si snažnija od mene

pod tušem

dok rosi ti ljepota

izvlačiš iz mene

nepreglednu nit

onu što vidi samo

zaljubljen muškarac

a ja sam plamsaj

koji samog sebe gasi

i hodač na tankoj žici

razapetoj među usnama

ti ne dozivaš otoke

razbacane poput kockica

a ja bih uložio sve na tebe

svaku ispisanu riječ

na boju tvoje kose

pa neka se zavrti ruleta

to okruglo i bijelo

neka izgubim

al' da znam

da, izgubio sam te

poput prividne sreće

izmaglice plavog otoka

kojeg omara guta

poput zvijeri

jača si od mene

za stolom kafića

gdje svjetlucaju pepeljare

a tvoje oči

dvije bajadere

čitaju cjenik poput nekog

bestselera, a najprodavanije

u tom trenutku

rosne su kapi tvoje ljepote

što ih rasprodaju

nemušte riječi sretnika

nasuprot tebe…

Rab, 30.6.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.