ponedjeljak, 22. lipnja 2009.

Noći


Uzveri se noći

tvoj plašt zvjezdani

leluja u vihoru

ne uči me samovanju

hrid na pučini

i slani nokat školjke

pritisni me noći

svojim čvrstim uzdahom

večer sve duža

rastegnula je more

na moje zidove

a blagost njena

izgubit će se

na nekoj stranici

dnevnih novina

noći, prijateljice

ne čitaj mi misli

da se oboje ne zaljubimo

u moje snove

pokrij me zvijezdama

i lutat ću namreškanom svilom

kliziti prstima niz satenske valove

pomozi mi

ne duži mi jade

pritisni vjeđe mjesečevom kovanicom

da usnem

pripijen uz tvoje skute

u tihom ljetu

ona je more

što okružuje moje zidove

razbija ih i soli zjenice

donosi mi sirene

pjevaju mi, noći

a ja opijen

posežem za plaštem

i slušam more

kako prolazi zidove

i traži od vihora

da mi razbudi san

ne čitaj mi misli

noći, neka dođe

samo radi mene…

Rab, 22.6.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.