subota, 13. lipnja 2009.

Imam razlog


Imam razlog što i sada,

pravim se da ne znam što ću,

ne čitam dobro tvoje lice,

koje dolazi mi noću,

imam razlog što te želim,

sve je teže, znam što hoću,

a ti si smiraj moga dana,

što mi donosi mirnoću.

Nisam netko što iz dana,

u dan briše sve što vrijedi,

kao slika iz albuma,

koja neprimjetno blijedi.

Nisam život što se nudi,

olako ne puštam k sebi,

al' tvoja poruka probudi,

što nikad drugi znali ne bi…

Imam razlog da sam opet,

biće koje sve treperi,

ti si moje nadahnuće,

što se stihovima mjeri,

upotpunit će me glazba,

sada znam što stvarno hoću,

ti si moje nadahnuće,

koje donosi mirnoću…

Rab, 13.6.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.