petak, 21. prosinca 2012.

Pustinjska ruža

Narančasta Škoda u mojoj luci
starija od mene
djeluje tako moćno naspram
modernih grdosija kraj nje
nekoć su automobili postojali
zbog nas
danas mi postojimo zbog njih
vrednuju te po novitetima
mobiteli i automobili
predstavljaju duhovitost
a profanost je duhovnost
barskih dušobrižnika  
koji nas hvataju za svaku riječ
sprdajući se s naivnošću
onih koji nose viziju o životu,
znaš li koliko vrijede suze
u očima djeteta
danas je sve podložno
devalvaciji
suze su loš kreditni rejting
vlaga na ljudskoj fasadi
slabost predodređena gubitnicima
isušio sam svoje suze
ne iz straha da ću biti ismijan
ovako, kad oči zasuze pred tobom
imaju vrijednost pustinjskog cvijeta
i ta kap sreće što mi muti pogled
razrušit će brane
koje niču pred nama...

Zagreb,                    21.12.2012.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.