nedjelja, 23. prosinca 2012.

Baja

Country za doručak
ispolirana ''Baja Oklahoma''
vraća me u vrijeme pubertetskog
kantautorstva ...mislio sam da ću
jednom gospodariti Nashvilleom
sa šeširom velikog oboda
pečena rebarca, pivo i žene u čizmama
zamijenjene za metalni okvir na krevetu
ne, to nikad nisam bio ja
s ponosom u zvuku gitare i nizom
obeščašćenih ljepotica u kratkim suknjama
moj country zapeo je na poljima kukuruza
kroz koje neumorno vesla Đole
probudiš se svjestan da za neki bar
trebaš daleko više od profesionalne trzalice,
srećom, tebi mogu pjevušiti potiho
bez straha da će neka boca završiti na
željeznoj mreži, ne, ti poput djevojčice
prekriješ rukom usta i smiješ se tako skrivena
iako imaš prekrasne zube o kojima bi netko
zasigurno ispjevao dobar hit uz gitaru
sinoć sam blještao uz božićne ukrase
grad je imao okus kuhanog vina
ljudi su bili neobjašnjivo sretni
a ja, zastao sam kraj bora s umjetnim snijegom
gledao u taj šušur i gubio ograničenost perspektive
neka manekenka ponudila mi je masažu s nekim
proizvodom kojeg nitko ne želi kupiti
odmah sam zamislio tvoje ruke na mom ramenu
i bilo mi je toplo kao na proljetnom suncu
izliječen mislima izašao sam na hladnoću
na Cvjetnom – Angel of Harlem
ulični bend rastura uz violončelo
kod tebe, četiri je ujutro, spavaš i ne sjećaš se
snova i mog poljupca dok se namještaš
u položaj fetusa...

Zagreb,                                       23.12.2012.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.