srijeda, 26. prosinca 2012.

Arkade

Štefanje probavlja božićnu neumjerenost
sprema se kiša u gradu željnom snijega
taman kad sam htio proći
kroz željezna vrata arkada
ukazala se svjetlost
na trenutak više nisam postojao
tražimo smisao, posljednju riječ
koja će nam otkriti razlog postojanja
nitko od nas nije dovoljno mudar
hodati po zacrtanoj liniji
život nema ravnotežu, balans daju
suze i radost, a meni prijeti nijemost
šćućuriš se u kut sobe gledajući
kako svijet slavi navike, a prezire
ljudsko biće koje je nezaštićeno
od našeg prezira spram sebe samih
nevinost trenutka postaje poligon
za ratove, a treba samo zatvoriti oči
i poželjeti dobro, dobro koje se rađa
u djetetu prepunom tolerancije ...tko
smo mi da ga hranimo mržnjom i
zatucanošću ...ako vjerujem, vjerujem
srcem skrivenim pod krošnjom koja
rađa suzama i ne opterećujem svijet
koji se vrti i bez moje spoznaje,
Štefanje gasi svijeće na vijencu
zatvorim oči i ljubim te, držim
tvoje umorne ruke i gasim njima
nemire što mi se boraju oko očiju
na pragu sam kad mladost više nema
alibi za gluposti, trebao bih se okrenuti
za sobom, tamo si ti, potrči draga,
budi ispred mene jer trebam tvoju mladost
da rasvijetli nepoznato ...svi smo mi djeca,
djeca koja se boje mraka, boje se priznati;
nešto ili ništa tek je način na koji
prolazimo put prema arkadama koje nas
plaše...

Zagreb,                                26.12.2012.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.