nedjelja, 2. prosinca 2012.

Jutro s gitarom


Jutro se probudilo
u prebiranju gitare
televizija nudi
zaboravljeni osjećaj
žica pod jagodicama
umiruje nedjeljna tišina
djeca žure na misu
struji hladan zrak
Zagreba
čak ni golubovi
nisu zainteresirani
za vrebanje mrvica
pred pekarnicom
šetači pasa
i ponovno zvuk
gitare
u ranojutarnjoj
seansi, uz kavu
ispovijed neznanca
i stalne mušterije
konobar mirno sluša
koliko priča u
jednom danu
provjeravam inbox
još nisi navratila
čekam te s pjesmom
važno mi je da znaš
prije nego me
usisa tema kolumne
plovio sam morima
moj pas uvijek uz mene
tražio sam neotkriveno mjesto
na kojem ptice plamte
duginim bojama
i more se prozire
poput dragog kamena
pođi sa mnom
u jutru s gitarom
na valu
bez povratka...

Zagreb,         2.12.2012.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.