subota, 22. prosinca 2012.

Džemper

Ti kafići kao ugrušci grada
zaustavljaju moj tok misli
a htio sam, onako nesputano
založiti svoj osmijeh i kupiti
snijeg usred ljeta
tamna nit neba plete
kišni džemper nada mnom
ušutkao sam srce jer bi moglo
otkriti svoju sreću
strancu na raskrižju,
zbunjuješ me svakodnevno
čas šutnjom, čas toplinom
kao kad se kiše smjenjuju
sa sunčanim danima
znaš li da ne poznajem
većinu svojih susjeda
a htio bih u potpunosti
upoznati tebe
i kako ti se približim
ti bježiš poput sjenke
nekog automobila
što besciljno luta ulicama
važna mi je tvoja sreća
jer sreća nije kutija slatkiša
volio bih da znam tvoju
tajnu uživanja
jer uvečer, dok kafići
zatvaraju svoja vrata
razbijeni ugrušci teku kućama
a ja sam samo stent
kojim se koristi vrijeme,
možeš li me opet zagrliti
kad riječi izgube smisao
i nebo raspara džemper
nada mnom...

Zagreb,               22.12.2012.


Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.