srijeda, 2. rujna 2009.

Neprolazna sreća


Na rubu tvoje košulje

most od prstiju

prolaze trnci, slijepi putnici

uhvati me u okvir

neprolazne sreće

tamo gdje katedrale

mijenjaju križeve

tamo gdje mora

zibaju dupine

uljuljkan sam

tvojom mirnoćom

u gustoj sjeni hlada

mirišu suhe smokve

pognut sam i zgrbljen

izobličen, a ne primjećuju

trese se tijelo

pred kišu

neka mi ne govore unaprijed

da su barem kao ti

svjesni težine sjedenja

dok mrak jede mišić po mišić

ne želim maštanja

ponudi mi stvarnost

od nje zebem

želim zaboraviti sebe

sebe u odsjaju njenih očiju

na rubu tvoje košulje

vrata moga nedosanjanog doma

zapriječena crnim pojasom

još tražim Troju

poneki rat za otetu ljepotu

i onda, dok me mrak izjeda

netko me brzopleto voli

ne živeći u meni

prolazeći kroz mene

kršeći mi staklena vrata

i dokad tako…

Rab, 2.9.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.