nedjelja, 13. rujna 2009.

Vučeš me


Vučeš iz mene

razbijene komade

duboko iz bunara

sve taloženo pod vodom

ništa ne čuva tajne

kopne iz mene

pobjegle kapi prošlosti

a prhut vremena

na ramenu prolaznosti

i masna kosa razboritosti

ljušti se koža nevinosti

na brdu golom od vjere

ne susreću se čestice

bez sudara nema saznanja

ubrzavaš moje starenje

ti sve mlađa pod mojim okom

snažnija za hodočašća

a strast se izlijeva poput voska

iz svijeće nedoumice

vučeš iz mene božji vjetar

dah zapadni

saznanje je ograničeno

ljudi ne razumiju

lakše je zaboraviti živog

nego pamtiti mrtvog

posebnost neodoljivo privlači

moja samoća je lakirana kocka

prozirna i predvidljiva

vučeš vakuum iz mene

rastavljaš na stranice

kanali bez gondolijera

gube prisutnost

onostrano božanstveno

spaja nas neočekivano

vučeš iz mene dragost

prolaziš do jezera

u kom je potopljen grad

negdje između dječaka

i bojažljiva muškarca

gradiš most

vučeš me iz mene…

Rab, 13.9.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.