ponedjeljak, 28. rujna 2009.

Bombonijera

Ne poznajem u kom sam danu

brojim samo dane bez tebe

vrhunac moje matematike

prekrižen mjesec i srijeda

sigurno bi pomislila

luzeri broje dan za danom

vjeruj mi, ima i većih od mene

bolji matematičari broje i minute

danas sam preskakao ježeve

nagrnuli na plićak

nesigurno plivajući

mjerkao sam pustu plažu

koliko sunca potrošeno uzalud

neki maestral pod nekom barkom

zvižduk jeseni u ljetnom ozračju

ljudi ne primjećuju količinu ljepote

skupljeni pred TV-om propuštaju

igru ljeskanja mora

osjećam struju iz oceana

iako daleko, osjetim

ili je to tek pomisao na tebe

ne znam, postoji dobrota

povremeno osjetim u slušalici

kako se razmata poput bombonijere

podsvjesno razmišljam o debljini

bilo bi prelijepo olakšati dušu

za par kilograma emocija

i lagan od rasterećenja

uplivati u svoju luku

ali što sam kad ne postojim

godinama uzvraćam stijenom

na svaki dobronamjeran val

nestajem svojom tvrdoglavošću

udaljavam od sebe dupine

loš sam matematičar

ne postoje prečaci

a sve veće su razdaljine

ponekad kad osjetim

da kucam u nečijem srcu

pobjegnem kao dijete

ne obazirući se na bombonijeru

i neodoljiv marcipan sućuti

ne odustaj od mene…

Rab, 28.9.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.