srijeda, 30. rujna 2009.

Sa stilom

Pokupila me večer

bode me svježina

ispuhana slova

na TV ekranu

spavaju režiseri

tjednih putovanja

u svojim autobusima

na kreativan pogon

pokupio me hod

uspavanog carstva

s napuklim smislom

za pomaknuti humor

indeks se crveni

od intelektualnog ševca

što retorički okreće

gumene lutke

moje težište na

rukohvatu purgatorija

s besramnom količinom

ravnodušnosti, sekularne

aceton na noktu sadašnjosti

razrjeđuje estetsku dilemu

pokupio me tip iz pothodnika

s dvije kune na očima

završni refren prelaska

povratak na opanke sa stilom

proputovanje na mjestu

oko glave kurblani pejzaži

kameni svodovi toaleta

za opušteno gađanje

s visine, propulzivno

za uljudbene primitivce

repriza ''naših i vaših''

da se podsjetimo

na ekvivalentnost

sjevera i juga

pa kom nedostaje

tupog raspoloženja

slobodno neka zalije

mineralnom

kiseliš s podmazanih

bregova…

Rab, 30.9.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.