ponedjeljak, 14. rujna 2009.

Iscrpina


Slažeš mi upitnike

kao vješala za poglede

grmi u tvojim plućima

i čisti hropac prinude

ispuhuješ mi u lice

moj obraz je

tebi vjetrenjača

moje suze

hidrocentrala

upogonjuješ me za

svoje električne tramvaje

posvemašnje kružne tokove

raspored sa satnicom

iscrpina sam

krvava sirutka pod

tvojim ružičastim noktom

a munje što

iskaču iz očiju

nit struje što me trza

svijetle tvoji upitnici

i ja pod njima

može li buka

moje prčvarnice

zatomiti glas tvojih

ispražnjenih pluća

bez triježnjenja

na hladnim pločicama

ogrnut sjenom

puzim prostrujen

alfa ženka

predvodi čopor

zuje centrale

osjećaj moći zadivljuje te

u probranom miljeu

slažeš pozornicu

gospodarica struji

osvijetljena

tvoji upitnici

mute mi pogled

kome da odgovorim

zar munjama

u očima…

Rab, 14.9.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.