ponedjeljak, 7. rujna 2009.

Donosim ti jesen


Tvoj sam kad ni ne znaš,

šuljam se kroz sjene,

pratim te u stopu,

prolaziš kroz mene,

tu sam kada misliš,

da nema me za tebe,

donosim ti jesen,

darivam ti sebe…

Dok plamte naše noći,

Mjesec skriva lice svoje,

ja ću opet tebi doći,

da ti vratim snove tvoje,

dok tražiš me kroz sjene,

kroz kosu ću ti proći,

jesen donosi ti mene,

vjetrom ja ću tebi doći.

Gradovi na kartama,

olako ih prelazim,

razlike u satima,

još ti uvijek dolazim,

putujem u jeseni,

rastapaju me večeri,

a oboje smo željeni,

zajedno razdvojeni;

Dok plamte naše noći,

Mjesec skriva lice svoje,

ja ću opet tebi doći,

da ti vratim snove tvoje,

dok tražiš me kroz sjene,

kroz kosu ću ti proći,

jesen donosi ti mene,

vjetrom ja ću tebi doći.

Rab, 7.9.2009.

1 komentar:

  1. ej, čitam te ali ne nalazim komentare prave, btw kako si dobio ovu formu?

    OdgovoriIzbriši

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.