nedjelja, 20. rujna 2009.

Prigoda

Istresi me

do kolijevke koju zibaju

gorostasni čuvari uspomena

vrijeme je da usnem

na čistoj čipki prošlosti

obmanut će me priče

vlastita sjećanja

i bit ću previše od sebe

i nepoznat od drugih

istresi me

u kipući uzdah ljubavi

umoči do pete

pa neka me i probodu

vrijedilo je svega

tko me želi

ogrnutog u deku milosrđa

s nevjericom u očima

pokaži se

ako si snažna razumjeti

u meni nemar

prepečena glina s okrhnutom

ručkom izbavljenja

ne, ne tražim to od tebe

kaži mi što tražiš od mene

ja ne znam govoriti

i što to govori mjesto mene

raskriljena knjiga nad

kolijevkom uspomena

istresi me

propustit će me čuvari

u zemlju bez vretena

odmorit ću htjenja

tko me poznaje

na brežuljku s hrastom

ne mrgodi se

jednostavno ne znam

pomoći samom sebi

kad se ukaže prigoda

za povratkom

među ljude…

Rab, 20.9.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.