utorak, 22. rujna 2009.

Jesam li


Podsjeti me

gdje sam prestao

biti čovjek

je l' u danu kad

su vješali ljude zbog ljubavi

a ja sam samo sjedio

uz sok s mineralnom

ničim izazvani

mrzili smo jedni druge

iza sunčanih naočala

skrivali smo strah

podsjeti me

kad sam obećao

biti jednak svima

jesam li molio za milost

gažen silnim pravednicima

ili sam niknuo iz kamena

ohrabren snagom bližnjih

to nije čovjek, govorili su

jer čovjek ljubi i pljuje

tko je to ponizno biće

što ustaje i hrli k udarcu

podsjeti me

kad snujem o gutljaju

hladne vode iz tvojih ruku

hoću li biti čovjekom

nagrađen milosrđem

smijem li ustati da

gledam ti u oči

pun vjere

u nepotrošenu dobrotu

iscijeli me od mržnje

vidaj gorčinu

hoću li znati

prepoznati svjetlo

podsjeti me

dok kašljem krv

na ljubav kojom me hraniš

podsjeti me

dok me nosiš u život

jesam li čovjek

kakvim želim biti…

Rab, 22.9.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.