srijeda, 23. rujna 2009.

Izravan pogodak

Razriješene nedoumice

dohvatit ću dan pred sobom

pomalo otpuštat kočnice

kako ne shvaćaš

uvjerena si u predodžbu

hormonalni privid

nedostaje potpuna slika

ne podnosim naklonost

vrijeđa me otisak na limu

moj vrat je tunel

iz kojeg ne izlazim godinama

opet su oči nad površinom

tražile razumijevanje

ne mogu napasti izron

određuje me plitkost

potopljeni oltar

prekriven travom

za kog sam žrtvovan

ako se drugi žrtvuju za mene

gdje mi je putokaz

a ti bi bila moja cesta

ne vjerujem više sebi

hladno mi je

a ti si izbrisana toplina

na točki križanja

ljudi trčkaraju na mjestu

zagrijavanje izgubljenosti

za podivljale ponije

razočarat ću te

jer običan sam rođenjem

iako ti prepuštam odluku

tvoja tuga bit će

izravan pogodak

u srce pod dugom

tvoji radari zasigurno griješe

preuzimaš me neprovjereno

u kasnom satu grizodušja

kad obje želimo

zaspati kraj nekog

gledamo u jastuke

pitajući se

jesmo li si dovoljni…

Rab, 23.9.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.