četvrtak, 10. rujna 2009.

Mentalno osvajanje

Osvajaš moj preopterećeni sustav

kolabiram u nepovezanom kadru

nagon sredovječnog čovjeka

stremi k samoodržanju

okus toblerona s naznakom meda

vječiti Božić u trianglu

usvajam usaljene pahuljice

i podbradak pun bijelog inja

organiziraš prijam na vrhu tornja

s kojeg se turisti bacaju pogledom

na vrhu moje glave

raspoređuje se sunce

i nebo je jaje na oko

možda potamnim pod suncobranom koktela

s blagim kokosovim mlijekom

zašto sam neprekidno tvoj

vrhunac moje sebičnosti

kao izolacija uzgrednih poznanika

raščišćen prostor za manevar

moja očekivanja postaju

mali avioni na tvom nosaču

mogu li s tobom preploviti

besmrtnu pustopoljinu fotografske

stvarnosti, prije no što

razdužim plavooko jurišno oružje

na mom osvojenom brdu

granatiraš bijelu zastavu

treba dokrajčiti svaku sumnju

preskačemo negative

u digitalnoj stvarnosti

ne postoji crnilo

između postojanja i

ludnice s upaljenom sirenom

graničnik usporava prelazak

treba na vrijeme odrediti stvarnost

tako da mogu

nesputano gubiti bitke

na slobodnoj zemlji

tvoj je rat

mentalno osvajanje…

Rab, 10.9.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.