ponedjeljak, 31. kolovoza 2009.

Bili smo ljudi


Utapa me plićak

na prst dubine

moj pogled muti nevera

a bezbrižno leže

ručnici preda mnom

kao prostirke Suncu

i dom za misli

negdje još ležim

kraj bijelih nogu

nadohvat želji

prostrt na valu

i sve sam dalje

pričinja se sreća

kradem od sebe

umor i kopno

ne trebam dubine

već tonem u njoj

ne trebam nebo

letim kroz vrijeme

a oprezno šute

na dovratku kuće

sparušene boje

u kamenom pitaru

utapa me poziv

nepromišljeni ljudi

brzopleta djeca

u rascvaloj koži

sad imam more

što šumi kroz mene

znak u oku

sućutne duše

psa što voli more

govori mjesto mene

i bira tko će nam

jednostavno prići

sve bio je susret

i bili smo ljudi…

Rab, 31.8.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.