utorak, 4. kolovoza 2009.

Iznova za nova


Ovdje sam ušutio

kraj izvora snova

kule u pijesku

razrušio je pogled

jocker karta

u poroznom džepu

i novčić za sreću

u nepostojećoj fontani

sad nanovo dižem šator

razrušen u neveri

i gdje mi je skrovište

kut iz kojeg virim

postrance svijet

vrti se na platnu

nijemi promatrač

tuđih filmova

u vrištini

vlastita srca

ovdje sam probuđen

iznova za nova

na metalnom ležaju

hladna tijela

ako ti zatrebam

moj dragi slavuju

neka te ne prevari

moja ukorijenjena nemoć

snaga se mjeri duhom

bez obujma i udaraca

tu sam, da ti opet

vidam rane

kad se opet

spotakneš

do tad, ovdje sam

kraj izvora snova

gdje nepostojeće fontane

žubore i zbore

o sreći…

Rab, 4.8.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.