četvrtak, 13. kolovoza 2009.

Vlak

Moj red

presvlačenje kože

ritmično zibanje

uspavljuješ me

tvoj glas je pothodnik

kojim prolaziš

da ne naletiš

na vlakove vezivanja

sve više se rastajem

opetovano odlazim

moj red

za upražnjeno mjesto

kupe za nepušače

vagon za dvoje

a ja trebam

nebo i prelijetanje

brzinu susreta

kerozin na krilima

tvoj mlaz na leđima

i orhideju u džungli

ja sam izgubljeno pleme

zalutalo u vremenu

promijenimo uloge

progutat ću sat

izgubit ćeš sebe

a ja ću biti svoj

uvjetovan važnim

odustajanjem od svakodnevice

moj red

ti se plašiš

mojih tračnica

skliznuća

nudim ti

kolijevku duše

ili me pusti

na zadnji

vlak…

Rab, 13.8.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.