četvrtak, 27. kolovoza 2009.

Lomi me


Neizdrživo me lomi

ratoborno, smjelo

u zdjeli grožđa

ukradi mi pepeo s kose

da mi vjeruješ

hrabrila bi vojsku

neznanac u klancu

i par paradnih konja

ostaju izgubljeni

nezadrživo me goni

na litice s kojih

djevojke nose

krune od pjene

utopi me zorom

mliječnim morem

zarobljen kracima hobotnice

pomuti mi svijest

ne želim znati

čemu se prepuštam

mirno ću stati

da me grizeš

očima punim žudnje

list lovora prikriva

dah s krvavih usana

imaš me svojevoljno

nespremnog u sebi

na trnovitoj postelji

predaješ mi vatru

lomi me

kao kristalnu tišinu

jekom svojih dodira

ne želim znati

čemu se prepuštam

mirno ću stati

da me grizeš

dok mliječno more

doziva zoru…

Rab, 27.8.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.