petak, 21. kolovoza 2009.

Bure dolaze


Dolaze bure

na paleti ljeta

grožđe ose sišu

vjetar šapuće o njoj

ako si istina

više nisam ovdje

Zagrebe, pusti kiši

da ispere svaki

moj trag

jer ništa neće

nedostajati s njom

kad me shvati

željet ću je

u razigranom vrtlogu

kad stignu mijene

na plimnoj zori

dar njenih ruku

ponijet će me

u izgubljene kvartove

gdje dječaci vode ratove

za prevlast nad kestenovima

polako neka kiše brišu

sve lakše me nema

u tuđem zaboravu

poneka točka u slici

sve manja

nepotrebno se dajem

na krivim mjestima

sad njena sam cesta

slušam buru u dolasku

ako je ona istina

vjetar sjevera šaputat će

mi o njoj

Zagrebe, pusti kiši da

ispere svaki moj

trag…

Rab, 21.8.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.