četvrtak, 23. siječnja 2014.

Svitak

U svitak života
tvoje ime urezujem
poput molitve ponavljam
svaku proživljenu sliku
kaos u meni smiruje se
kraj odškrinutih vrata
viri dječak pepeljaste kose
bio sam sam među brezama
žedan nježnosti
pod listom ostarjela hrasta
budi se žir
vratila si me sebi
tvoja snaga buja
razvaljenim ulicama
udebljana srca odmaraju
na prozoru
štitimo se od bumbara
na našoj livadi
roza leptiri pletu ti
krunu
kad se smire duše
plovit ćemo utabanim
stazama zagubljenog otoka
nedostaje mi trenutak
u kojem uzvišeno
dodiruješ nebo svojim osmijehom
pod tvojim stopalima
razrast će se žir
skrit ću svitak
jednom kad otkrijemo
opet nas
naša zrnca prošlosti
uživat će u
ispisanim recima...

Zagreb, 23.1.2014.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.