nedjelja, 12. siječnja 2014.

Iskra u očima



Znaš, ljudi, u pravilu, trče svoje maratone
tako i rasuđuju, brzopleto, na prvu
i miješa se dobronamjernost i potreba da se sve definira i
postavi u zadane okvire bez odstupanja i prostora za neku
čistu ljubav međupoštovanja, sve mora biti zrelo i jedro
svaka jabuka odgriznuta obraza i ništa ne može biti čisto i
zaštićeno od ovoga svijeta koji rastvara ljude poput solne kiseline
jedan anđeo što svijetli, uprljat će mu krila svojim definicijama
moja sreća postat će nevidljiva tuga što teče na jednom osmjehu zahvaćenom fotografijom
a sve je tako bezazleno i nježno poput livadnog cvijeća što miriše u proljeće
kao da je zabranjeno žuboriti nevinošću srca i voljeti neopterećeno fizičkim postulatima
nametnutim od društva, ta nismo svi isti, ne mjerimo se istim mjerilima duše
zabrinut sam jer te tjeraju od mene među oblake i sva taktilnost gubi se u zagrljaju predrasuda
danas je zabranjeno biti nježan i čuvati romantiku u nekom platonskom plaštu
više ne mogu štititi dobrotu, zar ne postoji, zar ne postoji samo ljudsko biće lišeno
parametara i gabarita kojima se osuđuje nečija plemenitost? Znaš, sad dok me čitaš
sve ti je jasno i razumiješ me, jer postoje bića koja titraju na posebnoj frekvenciji
naša opijenost srećom most je između tame i svjetlosti, a to nekome smeta, ne obaziri se
samo želim da te sačuvam u svom malenom svemiru, mom prostoru u kome nema mjesta
za ponore i ljudski jaz...nasmiješi mi se, onom kristalnom dubinom svog pogleda i glasom
što se nikoga ne boji, čuvam te, još sam emocionalno nedozreo i ljudi to ne razumiju, a
osjećaji nisu partija šaha niti ostavljena majica na raspremljenom krevetu, traže se znakovi
kao da sve mora imati svoje putokaze, lice i naličje i bespotrebnu suštinu na dovratku kolektivne svijesti, ne, milo moje, ti me razumiješ i ne trčiš pred rudo, ponekad treba čekati
baš kako se čekaju prve zrake sunca, onaj osvit zore koja donosi mudrost danu, ali ne
ljudi su užurbana kolotečina koja traži izvor nečije energije, traži pozitivu i crpi ju pretvarajući je u puku sirovinu zlurade čežnje i svjestan sam da se mnogi neće složiti i bit će ogorčenih i povrijeđenih, ma neka, znači da još uvijek dopuštaju da ih se takne, možda razmisle, vidi, toliko dugo sam plivao u sutonu tražeći da me dohvati mrak, tako nepotrebno
površno i jadno od mene, a onda, kao dašak vjetra pustio sam da oživi srce u mojoj sjeni
predivan trenutak poput kose što zastane na usnama i tad osjetiš kako cvjetaju usne u polumraku sobe i ne trebaš ništa više osim trenutka koji želiš da se ponavlja u nekom krugu zarobljene stvarnosti dok ne postane savršen poput tebe...razumiješ me, danas sam nahrupio mislima na samog sebe, trčao pred sobom poput tih istih ljudi kojima zamjeram predrasud
gle, poklopljene kazaljke na satu, a ja sam uvjeren da baš ti misliš na mene
i što je to ljubav ljudima? tek katarza na koju su zaboravili negdje po putu dok emocije sipe poput pijeska u probušenom džepu, neka, sad se svi razumijemo i opraštamo jedni drugima
možda ćemo napokon imati prostor da među ljudima postanemo ljudi, a meni ostavi plavu potočnicu kraj bistre vode i zatvori oči, izgubimo se, jer odavno već ne pripadamo ovom svijetu koji ne dopušta iskru u očima...

Zagreb,                                                                                                        12.1.2014.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.