utorak, 7. siječnja 2014.

Samoiscjeljivanje

Svjetlost do nedostajanja
moj rubnik je sve viši
u meni previranja
stranci smo na kiši
lome nas dimenzije
pogasile su ljude
usred hipertenzije
samoći se čude
a bio sam nestao
da ne vidi me nitko
vjerovati sam prestao
tugovati je pitko
poboljšane verzije
parabola nadahnuća
dodir prepun tenzije
do mentalnog puknuća
prekinuti okovi
sad brojim kruta slova
izranjavani bokovi  
tjelesna supernova
potapšane godine
na ramenu za plakanje
dragi moj gospodine
spreman sam za stapanje
na granici noći
što u dan se slijeva
misli mi utoči
ptica koja pjeva
i sve sam već vidio
odavno sam bio
nebeski sam bridio
dok sam sebe pio
sad puštam da se volim
u razgolićenim kostima
daj da prepolovim
kruh svoj u gostima
stale su rečenice
prestale su kiše
tek ispisane vježbenice
bez znanja i ništa više...

Zagreb,                 7.1.2014.



Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.