srijeda, 15. siječnja 2014.

Ljubav u tebi

Zadržan u sebi
otvaraš moju knjigu
listaš me mekim dodirom prstiju
zbog tebe ne osjećam
hladnu ironiju života
lijepa si, cvjeta trešnja
na tvojem uhu
i melem se upija
našim usnama
hrabra si na toj granici
jave i sna na kojoj se gubim
što je to kad vjetar
mreška more i briše odraze
na tvojoj površini
ogleda se ljubav
fina i meka poput paperja
trebam te da me obavijaš
svojom svjetlošću
pusti me da utonem
u toplinu tvojih ruku i
plačem poput djeteta
volim te kao malo
plašljivo mače
veselim ti se poput
razigranog šteneta
i znaš; zaboravio sam
prošlost da bih okusio
slatkoću sadašnjosti
tako si lijepa kad mi
pokazuješ svoju ljubav
svim tim sitnim znakovima pažnje
kad me utješiš pogledom
i razbacaš moje slutnje
u zvjezdanu prašinu zaborava
lijepa si, dok ti se lice budi
pod prvim zrakama sunca
i oči iskre blagim pogledom
nanovo se zaljubim i u
svakom danu pronađem
ljubav u tebi...

Zagreb, 15.1.2014.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.