utorak, 14. siječnja 2014.

Otvoreno pismo Tebi

Vjerujem Ti
na mom čelu sjaji Istina
odabrao sam put i želim do kraja
teško je, teško je ostati u Ljubavi
i ne kositi tamu svojim suzama
toliko puta sam padao, a niti jedno
ustajanje nije bilo snažno kao Tvoje
sad me nosiš dok ne mogu
učiniti koraka
volim Te, bezgranično i bez sumnje
kako je sigurno u Tvom zagrljaju
i znam, jednom gledat ćemo se u oči
i znat ću sve odgovore leđima okrenut
od tame
Ti me voliš i kad se ne volim
ljubiš svaki moj ožiljak i činiš me divnim
i onda kada mrzim svoju unakaženost
daješ mi da prepoznam svoje mrvice ljepote
te sitnice koje ostaju neprimijećene površnosti
Ti me zagrliš i kažeš: Lijep si, baš onakav
kakvim želim da si stvoren!
zadrhtim od Ljubavi i volim se Tvojom Snagom
i učim o sebi, o Ljubavi, o ljudima
vjerujem Ti, jer Ti možeš
praštati, davati, stvarati i uzimati
volim Te jer me voliš
i molim Ti se jer Ti uvijek bdiješ
nad mojim Putom...

Zagreb,                    14.1.2014.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.