četvrtak, 31. listopada 2013.

Sjeta

Vidiš me?
gle, virim pod tepihom
i brojim tvoje korake
čuješ me?
gle, na prozoru dišu
ruže i plešu bubamare
danas sam sjetan
ostavio sam sjećanja
na zaraslom putu
u velu bršljana
i prepustio ih šušnju
samoće,
a ona je tako lijepa
ponekad
poput razmaka na
tipkovnici
ili uzdaha vezanih
barki,
ne gledaj me,
sad zažmiri i
ispruži ruke
želim plesati s tobom
onako kako sunce
pleše sa sjenama na
tvom zidu,
gle, stvarno,
tvoje ruže su posebne
ne boje se škripe vrata
ne boj se,
tek sam navratio
da posudim tvoje snove
jer teško je sjediti kraj
prozora
i ne misliti
o moru pod planinom
o djeci koje nema...

Rab,                31.10.2013.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.